Nuffnang Ads

Friday 1 January 2016

BTC Puncak Alam,fasa3

Assalamualaikum and hai.

Nampaknya 2016 pun sudah pun bermula. Makanya masing-masing mula mempunyai azam masing-masing untuk dicapai. Tapi, yang aku sangat pelik, dalam islam kita dah ada bulan maharam sebagai titik permulaan, tetapi mengapa perlu kepada tahun 2016 juga ? Maka, selepas ni marilah kita sama-sama menjadikan bulan islam sebagai titik permulaan kehidupan kita. Inshaallah, kita sama-sama berubah ye. Yok!

Walau apa pun, tak menjadi kesalahan pun nak jadikan 2016 tu sebagai diri kau yang baru (i mean, azam baru sikap baru .. bukan clone yang ..yang tu tu, alaaahhh budak form3 belajaq kot benda ni, aku ingat lagi). Tapi, sebagai islam adalah lebih baik untuk jadikan muharam itu sebagai titik permulaan. Aku pun tak tahu bagaimana mahu explain. Faham kan apa yang aku nak sampaikan? Tak faham sila e-mail saya cahaya.nurul14@yahoo.com okay:)

So, kita terus jelah pada topik kan. Suka sangat kau kan lari topik. Actually, masa cuti ni lah masa paling sesuaaii sekali untuk aku berjumpa dengan kawan yang dah lama berpisah, sebab masing-masing pun dah sambung belajar. dah tu lain-lain tempat memang susah sangat lah kan nak jumpa. Jadinya, aku dan kawan-kawan sekerja pun start to plan untuk berjumpa. So.. here the place. BTC (aku sangat lupa BTC tu stand for apa. Im so sorry)






Oh! kalau korang nak share tempat-tempat yang best yang korang selalu makan atau baru first try makan di situ ke apa ke... tak kisah lah negeri mana pun, mind to share with me. How?

1) through e-mail cahaya.nurul14@yahoo.com
                               or
2) facebook https://www.facebook.com/tieka.debisa

No comments: