Nuffnang Ads

Wednesday 27 January 2016

Malam Aspresiasi Mahasiswa (MAM)

Assalamualaikum

Beberapa hari yang lepas telah pun diadakan Malam Aspresiasi Mahasiswa (MAM) di N'Dah Catering, Shah Alam. Alah tu tempat orang kahwin tu. Tak kisah lah tempatnya besar ke kecil ke janji kami dapar meraikan semua yang hadir bersama-sama.

MAM tu untuk apa ek?

Untuk pengetahuan semua, MAM tu adalah untuk celebrate mereka yang telah mendapat Dean List (DL) dalam semester yang lepas. Kira penghargaan kepada mereka lah. Rasanya setiap fakulti akan buat malam aspresiasi ni cuma kalau nak save bajet mungkin mereka akan buat dekat dewan kuliah lah kot.

Dewan kuliah?

Eh.. tak pelah dewan kuliah pun kau nak grand-grand sangat kenapa? Yes.. Mybe some people nak kan yang grand iyelah mestilah nak celebrate hari kejayaan mereka dekat tempat-tempat yang cantik and most important mesti lah nak pakai pakaian yang bergaya sesuai lah dengan tempat yang mahal-mahal. Setakat dewan kuliah baik pakai baju kurung je..

Eh adik-adik yang hakak sayangi sekalian. Walau dimana kita berada kita perlu berpijak pada bumi yang nyata. Tak kisah lah buat dimana pun janji kita semuaaaaa dapat meraikan hari kegembiraan dan kejayaan tu bersama sama.

Kalau aku tak kisah je buat di mana-mana. Tapi, yang duduk jejauh tu mesti lah nak send gambar best-best dekat family dorang kan. So, worth lah bila celebrate dekat tempat grand sikit ceh!


Sebelum bertolak, tangkap gambar kenangan dulu lah.


Team of IC110-2B . erm.. Baru part 2, tak sabar rasa nak master cepat-cepat. 










Thank you Baina sebab bagi pinjam baju *tutup muka* Sebab tema dia hitam merah, Jadi memang tak bawa baju jubah hitam so pinjam orang jelah. Itu je yang mampu. 









No comments: