Nuffnang Ads

Monday 14 October 2013

ITS TIME TO FOCUS ON MY STUDY

Amekawww . dah kenapa nak caps Lock sangat . Mentang-mentang ini hari Aidiladha

Yeee . Starting from now on, no more laptop. no more online . no more twittering , facebooking , blogging (omg i can't let it go.I love blogging world) , no more Ask.fm

Dan kata putus menyatakan , aku akan busy kan diri aku juga . MUST !
Ustazah dah banyak pesan kan tika.Kau jangan buat2 tak tau . pelekuk tau laa .
Mentor kau dah banyak pesan itu ini kan . jangan buat dono je . lesing kau kan .
Kau lupa yang ustazah cakap pasal target kau kat semua dak menti .. Jangan buat2 lupa der hahaa

Okay aku akan cuba sedaya upaya !
Ingat ingat . ni last entry aku okay . And after SMA aku akan start dunia blog balik.
Sekalian rakyat jelata ! haha


PROBLEM BRO ?

No comments: