Nuffnang Ads

Tuesday 22 October 2013

Debate

Assalamualaikum and Hi uolss .

Memandangkan esok tak belajar sebab Hari Graduasi. Jadi nya malam ni aku tak sibuk sangat nak study.
Hellooww ! sapa omong . tak boleh nak berlengah-lengah , nanti kelam kabut . Ni tak boleh nak postpone dah 'cause tuesday is Addmath examination . Jadi persiapan awal harus dibuat.

Tapi tadinya, aku saja tengok-tengok belek-belek apa yang ada kat rak buku ni , belek punya tengok , ternampak satu komik jepun ni. * put the tittle of comic*. hahahaha apa tah tajuk, payah beno nye nak sebut. Almaklum since aku ni bukan peminat komik, sah lah pandang sebelah mata je . Dah buka tu , How to read? which part i should start ? sudah .. last2 baca suka hati akuuu , tak sampai 1 jam setengah dah tamat. Lahaaiiii ... best juga lah ( tahniah ! )

Jadi kebelakangan ni, aku ada terfikir, kalau next year nak try for second time untuk debat atau Syarahan .
Bukan apa tau, aku nak asah bakat aku , nak cuba tonjol kan diri , berani di hadapan khalayak , TRY ! I believe in myself it is possible . If other people can , why not me ?

Debate 2013

Serlahkan Bakatmu !

No comments: