Nuffnang Ads

Wednesday 28 August 2013

Tension is on

Hari ni bermula kisah . . .

Ya Allah, ape pasal aku meghaghau tak bangun study, padahal aku dah bangun kot pukul 3.15 tadi

Aku bermonolog sendirian.
Aku bangun pagi tadi awal,dalam 6.30 macam tu dah siap pakai tudung and all.
Dan pagi tu baru gelabah nak buka buku Hadis.

Tak habis satu chapter alarm aku dah berbunyi menunjukkan pukul 6.50.
Agrhhhh otokae! bahasa arab 1 ( nahu sorof ) tak buka langsung.

Masa tu hanya Allah yang tahu macam mana gelisahnya aku.

Tapi aku sedar ini semua datang dari aku.
Siapa suruh aku degil sangat tak nak study awal2.
Ko ingat waktu tu boleh patah balik?
Ko ingat waktu tu tunggu ko? " eeehhh cepatlah cepatlah "
Nooo !

So,aku masuk dalam dewan exam buat muka cool like nothing happened.
I look straight and hope i can answer those questions.
And Alhamdulillah maddah tafsir hadis aku jalani dengan mudah.
Tapi adelah lobong2 nye. kalau tak dapat mumtaz,jaid jidan pun Alhamdulillah.

Tibanya Ba1 !! perghh nyah tahu kau nak nanes.

[ aku tulis entry ni untuk pengajaran kita bersama,sama2 kita doa untuk saudara seislam kita . Aku tahu memang tak kan ada sape pun yang akan baca entry ni,tapi sekurang kurangnya aku tulis untuk memberi semangat baru untuk Si pembaca ]


( kami dah tak tension lagi,semua senyum :p )

" Ya Allah,jika kejayaan itu memberi keburuklan kepada ku maka engkau gantikanlah ia dengan yang lebih baik "

God knows-from the biggest of the big to the smallest of the small.