Nuffnang Ads

Monday 12 August 2013

Anugerah Syawal

Anugerah Syawal ...
Seindah Ramadan ...

 feeling lagu raya sebelum taip entry

Sebenarnya aku ada banyak sangat cerita nak habaq kat sumaaa. tapi tak tau nak start daghi mana naa.

Nak menaip pun dok pikiaq pi mai tang tu sana sini,lah lah aku tulis jela apo ada dalam otak ambo .

Poyo bahasa apa aku guna ni , untuk pengetahuan umum saya anak jawa a ...




Apa ni tak ready lagi you dah tangkap the picture .

Macam biasa baju from First lady
Tudung random beli tepi jalan
kasut 10 hengget je

 raya pertama kat rumah nenek,Tapi sebelum raya tidur rumah embah dulu.

Nenek untuk belah bapak . Embah untuk belah mak .

baju coklat anak buah aku. yang dengan aku tu memang suka berdrama . yang sana tu ' Minta Maaf ' boleh jalan . haha .


kakak kakak saya . yang tepi pakai baju pink tu adik.

kalau orang datang beraya dorang akan cakap aku adik , yang pakai baju pink tu kakak.

heiii awet muda sangat ke muka aku ni [ wakakakaka ]


Jom Kutip duit raya ............. Lai lai lai lai .................

lebih bertambah ahli keluarag atau saudara mara beraya bersama , lebih meriah suasana hari raya .
Hipotesis diterima . (2 markah)

2 comments:

poohrist said...

follow sini
http://syaryha.blogspot.com/

Atikah Isa said...

OK :) no problem