Nuffnang Ads

Friday 17 May 2013

Jalan-jalan beli buku

Assalamualaikum

Apa khabar semuaaa ? ya saya di sini sihat Alhamdulillah.Harap pembaca blog ni pun sihat sentiasa inshaallah.*Ada ka orang nak baca blog aku * (-__-+)

Seperti yang dijanjikan, (aku lah janji ngan kakak aku nak tulis blog sebab long time ah tak tulis entry) aku nak tulis pasal beli buku hari tu kak PWTC.Last day for pesta buku sebab apa? ha ai habaq la esok nya 5mei ada PRU13.Cuba bayangkana bila pesta buku di buat masa 5mei tu sah la tak ramai orang I mean semua orang sibuk lah kan nak undi undi.Herrrghhhhh !!

Moving on...

Buat kali ke3 aku pergi ke Putra dan sebenarnya nak try juga pergi lebih jauh sendiri,belajar naik KTM sendiri naik bas sendiri.Biar sesat asal selamat ! Phone mesti ada ye untuk keselamatan and make sure kredit adalah.Kalau takdok acano nak call or text orang.

Aku beli satu buku je,Hahahaha !! memang 2 hari sebelum pergi sana dah plain awal2 nak beli buku heliza helmi tu macam best kan.Alhamdulillah aku dapat juga beli.Ini semua berkat doa semua orang yang mendoakan aku :-) semua nya lancar syukur.



 Annoying nya text aku 'Tapi takpe lah kan janji kak ija inform lah that she will come' dapat lah beli buku tu.Halaahhhh kalau takde kak ija still boleh beli kan buku tu *ngengade*


 Kak Heliza kata *tulis lah yang paling tepat* " Jika kita ada Allah kita ada segala galanya "

Haiihhhh !! penat berjalan kan,relax2 sekejap.Syamila sangat lawak tau.hahahaha kitorang self-cam depan public.Haih buat muka tak malu saja lah,sama sama perempuan,mahram dan kami memang macam tu.


Nak tahu : Al-kisah waktu adik nana tangkap kan gambar kitorang,Orang lalu lalang pandang je.Haihhh nak 
join sekaki maih la.malu le tewww .

     
Tunggu turn nak ditanggalkan plastik buku xD

  
   Rendah nya aku !

Alololo Ika,Syamila,Teaaahhhh !!

Perlu makan apa nak tinggi macam kak Yat? ? 
Please drop your comment down below :-)

Thank You For Reading This Enty !

3 comments:

Aqilah Khairri said...

Wah, jumpa Heliza Helmi si mata bulat. Jeloussss bejuta-juta =P

Aqilah follow awak #70. Sudilah follow Aqilah jugak :)

http://aqilahberbicara.blogspot.com

ID said...

done follow u back dear
#74

happy blogging
*jeles dapat jumpa heliza

ஐ iqwa-niera ஐ said...

done follow awk blik...btw....best nya bykkkk bukuuuu...:D