Nuffnang Ads

Saturday 28 December 2013

2/1/2014

Haaaaaa !! did you notice that "back to school" is coming. Cepatnya masa. tak sangka kot aku nak naik 17 tahun. my lil sister said: you are too childish to be 17 -___-" hah. mungkin muka i terlalu awet muda kot berbanding dia. ahaha. yaa trust me. waktu kenduri saudara 2 weeks ago tak silap, dia cakap. Ini (me) adik ke itu (my lil sister) adik? then my mom answer.. ni (lil sester) adik yang itu (me) kakaknya. Kenapa yang ni (me) nampak macam adik. nah! im really hope that time she will said my face more matured than my lil sister,tapi apakan daya. . muka aku memang macam ni. Syukur dengan pemberiannya.

So! 17 years old! wow... i swear that 2014 will be an awesome year.

1) i will through SPM. Pray for meeeee.. im so scared when dengar-dengar the examination. Oh i remember,my ustazah had ever said that "kalau kita stress bermaksud kita jauh dengan Allah." jadi bila aku pikiaq banyak kali,jangan stress Allah ada. dalam al-quran Allah s.w.t said "Sesungguhnya dengan mengigati Allah hati akan menjadi tenang". Believe with this ayat. No doubt!

2) Busy with librarians. OMG! i have many suggestion to make our pss more awesome dan berjalan seiring dengan yang awesome. hah? aku sendiri tak faham aku aku taip. weh korang malam tadi "the voice@TM" ada Amin Idris,Ustaz Taha,Ustaz Don and Farah Adeeba. Besstt !! they should speak in english .... haha.siapa yang tengok mesti terhibur.Chaiya !

3) aku kena keluar dari zon selesa !

No comments: