Nuffnang Ads

Tuesday 17 March 2015

Shawl labuh

Sebenarnya bisnes ni satu daripada minat yang semua orang suka, (YES/NO) sila gariskan. haha.

Shawl labuh ? Memang saja buat bi mix malay biar kata kunci senang dicari. hihi

Kalau dulu dulu waktu sekolah menengah mahupun sekolah rendah, Cikgu baru yang masuk ke kelas akan mengadakan one informal session, we call it as sesi taaruf. Yes, sesi taaruf adalah sesi perkenalan yang mana akan tanya nama tinggal hobi dan cita-cita, Bab ni cita-cita paling aku tak suka di tanya sebab cita-cita aku tinggi menggunung,

Dulu aku nak jadi Angkawasawan macam Dr. Sheikh Muszaphar Shukor, Pastu aku nak jadi Chef macam chef wan. pastu aku nak jadi polis sebab terpengaruh dengan Gerak Khas punya pasal. Pasrtu aku nak jadi doktor sebab terpengaruh dengan kak patem a.k.a Dr. Fatin Liyana ! Waduhhh! rasa macam takde matlamat walaupun result SPM dah keluar . Alhamdulillah :)

So.. Bisnes aku rasa satu platfom yang bagus untuk aku dan 2 kakak aku yang lain get income. Yes!



Q'uzamah Contemporary 
- Mashari Shawl 2 meter 33 inc ( RM45)
- Shoru Shawl 2 meter 27 inc ( RM39 )   

Contact us: w/s - 0136376604
"Membeli dengan Senyuman" :)

Di bawah ini hanya contoh pemakaian. kami baru berjinak-jinak dalam bidang ini. So, Do support us.




- Mashari Shawl 2 meter 33 inc ( RM45)


- Shoru Shawl 2 meter 27 inc ( RM39 )  






No comments: